Vol betrokken kinderen en gedreven leraren

Missie en visie Wij laten kinderen opgroeien in een veilige, vertrouwde en uitdagende omgeving. Onze deskundige leerkrachten staan elke dag klaar om kinderen een gezonde dosis zelfvertrouwen en nieuwe kennis bij te brengen.
Verder lezen

Ons onderwijs Optimale ontwikkeling voor een kind start bij een veilig leerklimaat en goed onderwijs. Onze enthousiaste leerkrachten én ondernemende leerlingen creëren zo samen een omgeving waarin leren een feestje is.
Verder lezen

Ons team Dit is het team van Onder de Wieken, vol leerkrachten die passie hebben met een hoofdletter P!
Verder lezen

Werken bij Onder de Wieken Het team van Onder de Wieken wordt blij van nieuwsgierige kinderen, betekenisvol onderwijs en persoonlijke ontwikkeling. Zie jij jezelf hier al tussen staan? Vind je plekje bij Onder de Wieken!
Verder lezen

Over Dynamiek Scholengroep Onze school is samen met andere Dynamiekbasisscholen uit de buurt onderdeel van Dynamiek Scholengroep. Dynamiek Scholengroep werkt vanuit onderwijsvernieuwing richting het best mogelijke én passende onderwijs voor ieder kind.